Profesjonalne zdjęcia wnętrz to inwestycja

Profesjonalne zdjęcia wnętrz to nie koszt, a inwestycja, która zwróci się w postaci pozyskanych Klientów, sprzedanych nieruchomości, wynajętych domów i mieszkań.

O fotografii wnętrz w RootPhoto

Wykonuję zdjęcia wnętrz, obiektów i ich infrastruktury. Fotografuję głównie mieszkania, domy, apartamenty turystyczne, lokale, czy obiekty architektoniczne. Często realizuję także komercyjne sesje nieruchomości dla lokali usługowych, którym zależy na kształtowaniu profesjonalnego wizerunku. Zajmuję się również fotografowaniem designerskich projektów nieruchomości, czy aranżacji wnętrz, które są wizytówką architektów.

Moje zdjęcia nieruchomości znajdują zastosowanie przy prezentacji wnętrz, czy to na wynajem, czy na sprzedaż, znacząco podnosząc atrakcyjność oferty. Dotyczy to zarówno promocji oferty online, jak i materiałów drukowanych, takich jak katalogi, ulotki, czy vouchery.

Najczęściej fotografuję:

Obiekty na wynajem

hotele, apartamenty, domy, pokoje

Obiekty na sprzedaż

mieszkania, domy, osiedla, powierzchnie biurowe

Lokale usługowe

salony fryzjerskie, kosmetyczne, centra spa i odnowy

Biura i lokale firmowe

biura, przestrzenie open space, fabryki, zaplecza firmowe, oddziały

Centra edukacyjne

szkoły, obiekty oferujące zajęcia dla dzieci, szkoły językowe, uczelnie

Obiekty sportowe

korty, baseny, boiska, centra rekreacji, stadiony

Lokale gastronomiczne

restauracje, kawiarnie, centra eventowe, sale okolicznościowe

Zobacz moje dotychczasowe realizacje

Przeznaczenie zdjęć nieruchomości

Jak każdy profesjonalny fotograf wnętrz, dbam o to, aby poza starannym wykonaniem zdjęć wnętrz, infrastruktury, otoczenia przeprowadzić dokładny retusz fotografii, dostosowując je do wymogów potrzebnych do:

  • promocji w witrynach internetowych,
  • prezentacji na portalach ogłoszeniowych,
  • wystawiania na portalach rezerwacyjnych,
  • kreowania wizerunku w portalach społecznościowych,
  • emisji reklam w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych,
  • zamieszczenia w firmowych materiałach drukowanych, takich jak katalogi, broszury itp.

Kto powinien zainwestować w profesjonalne zdjęcia wnętrz

Moja oferta profesjonalnej fotografii wnętrz, czy nieruchomości oraz zdjęć architektury skierowana jest do szerokiego grona odbiorców m.in. do pośredników nieruchomości, osób prywatnych, projektantów wnętrz, architektów, deweloperów nieruchomości, właścicieli hoteli, restauracji, kawiarni. Czyli do wszystkich tych branż, w których kładzie się duży nacisk na piękne i atrakcyjne wnętrza, jak również na profesjonalny wizerunek.

Profesjonalne zdjęcia wnętrz i nieruchomości to produkt dla branż w których profesjonalna forma wizualna gra kluczową rolę:

Nie da się nie zauważyć, że w natłoku informacji, wizualna forma oferty gra kluczową rolę. Z uwagi na to, że klienci nie są w stanie przeczytać wszystkiego, co do nich piszemy, kupują głównie wzrokowo. Te oferty, które posiadają wizualizację rzeczywistych realizacji za pomocą zdjęć mają większe szanse. Klienci przeglądając oferty, projekty są w stanie odróżnić projekcję graficzną od realnych zdjęć prezentowanych nieruchomości. Atrakcyjnie przedstawione budynki, mieszkania, czy wnętrza są bardziej wiarygodne dla odbiorców, niż te, które ich nie mają.

Zdjęcia są ostatnim elementem całego procesu inwestycyjnego związanego ze sprzedażą mieszkania, domu lub najmem czy też pokazaniem światu zmian, po home staging’u, jednak kluczowym dla całego procesu. Wszystkie wysiłki związane z przeróbkami, odnowieniem, odremontowaniem, czy w końcu wyposażeniem mieszkania muszą zostać pokazane światu w jak najatrakcyjniejszy sposób. Na tym etapie warto zaufać profesjonaliście, który podkreśli zalety i przedstawi obiekt w możliwie korzystnym świetle i z pożądanej perspektywy.

W marketingu nieruchomości do wynajęcia i sprzedaży fotografia oferowanych wnętrz to swoisty must have, a dobrze zrobione zdjęcia wnętrz i otoczenia stają się przepustką do pozyskania uwagi osób poszukujących obiektów, lokali, czy bazy noclegowej. Ciekawie i profesjonalnie wykonane zdjęcia, które pokazują wszystkie zalety mieszkania, skupiają wzrok klientów i sprawiają, że mieszkanie jest lepiej postrzegane na tle innych, nawet bardzo podobnych. To z kolei powoduje, że nie musimy grać ceną (a wręcz mamy możliwość osiągnięcia wyższej ceny), by być konkurencyjnym na rynku nieruchomości. Ważne, by zdać sobie sprawę z tego, że dzisiaj klient kupuje oczami!

Wg badań klienci poświęcają na przeglądanie zdjęć ofert ponad połowę swojego czasu. Dopiero, kiedy „bariera” zdjęć zostanie pokonana i zdjęcia wzbudzą ciekawość, odbiorcy sięgają po kolejne szczegóły dotyczące nieruchomości, takie jak cennik, szczegóły oferty, czy w końcu dane kontaktowe. Profesjonalne fotografie dają klientowi wyobrażenie o warunkach, standardzie, klimacie i pozwalają określić, czy wstępnie im się podoba, czy też nie.

W każdej ofercie to obraz ma pierwszorzędne znaczenie. To zdjęcia docierają jako pierwsze do odbiorcy i to na ich podstawie ich kształtuje się tzw. pierwsze wrażenie. Fotografie dla odbiorcy są tak samo wartościowe, jak referencje osób trzecich. Pozwalają wykształcić sobie opinię o warunkach i udogodnieniach. O tym, czy klient zajrzy do szczegółów oferty decyduje jakość i charakter zdjęć. Można zaryzykować stwierdzenie, że bez dobrych zdjęć nie ma co myśleć o szczegółach, bo i tak do nich nikt nie dotrze.

W tym przypadku zadaniem fotografii wnętrz jest przekazanie odbiorcom, jaki jest klimat wnętrza, w którym ma spędzić urlop, nocować podczas wyjazdu, czy odpoczywać po dniu pełnym obowiązków, jeśli chodzi o podróż służbową. Oferta dla branży turystycznej to zdjęcia prezentujące wnętrze, cały obiekt z zewnątrz, „teren zielony”, zaplecze rekreacyjne i gastronomiczne świadczące na korzyść oferty. W branży turystycznej trudno o klientów, kiedy brakuje wizualnej i zarazem profesjonalnej prezentacji obiektów. Właściciele pensjonatów, hoteli, kwater prywatnych, domków letniskowych, czy  apartamentów w obliczu dużej konkurencji są postawieni przed koniecznością zadbania o atrakcyjną prezentację oferty, jeśli w gąszczu lokali tak zróżnicowanych cenowo mają zostać zauważeni, a ich obiekty maja zyskać zaufanie odbiorców.

Ta branża rządzi się nieco innymi prawami. Najważniejsza jest oferta merytoryczna, jednak klienci takich usług na końcowym etapie porównania ofert edukacyjnych kierują się lokalizacją, wygodą i zwracają uwagę na „mury” i warunki, w jakim przyjdzie im nabywać wiedzę. Warto podkreślić te zalety, aby nie odpaść z walki o klienta na niemalże samym końcu. Można to zrobić podkreślając zalety, wyposażenie, ciekawość aranżacji przestrzeni, czy kreatywność placówki. Dzięki temu środki przeznaczane na promocję nie stają się jedynym wyróżnikiem oferty edukacyjnej. Dobre zdjęcia na pewno zwracają uwagę słuchaczy i pozwalają na zyskanie w ich oczach opinii placówki wiarygodnej.

Usługi kosmetyczne, fryzjerskie itp. wymagają szczególnej otoczki, jeśli chodzi o warunki, klimat, nowoczesność wnętrz, oświetlenie i wiele innych. Każdy, kto decyduje się na zabiegi upiększające poszukuje miejsc o godnych warunkach. Żeby zyskać zaufanie klienteli można klimat swojego salonu przekazać za pomocą zdjęć. Zdarza się, że z różnych względów lokalizacja nie jest po drodze, jednak w większości przypadków przestaje być problemem, jeśli studio, czy salon są bardzo komfortowe i klienci dobrze się w nich czują. Wówczas będą wracać. Nie ma lepszego sposobu, jak komercyjne fotografie lokali usługowych, ażeby w ofercie standard stał się kartą przetargową.

Te firmy są rozchwytywane i zwykle działają na zasadzie poleceń. Co jednak, kiedy ktoś nowy zakłada działalność tego typu? Musi w jakiś sposób pokazać swoje prace, zanim zbuduje sobie wizerunek dobrego fachowca. Z pomocą idzie fotografia wnętrz, która w najmniejszym szczególe potrafi pokazać realizacje budowlane, remontowe, czy wykończenie wnętrz.

Firmy zatrudniające pracowników często dwoją się i troją, żeby pozyskać dobrych pracowników. Ci z kolei, decydując się na współpracę oczekuję przyzwoitych warunków, przyjaznego otoczenia, licząc się z tym, że w murach pracodawcy spędzą lwią część swojego życia. Jak ich do o siebie przekonać? Warto już na etapie ogłoszenia, pokazać wnętrza, stanowiska pracy, spotkań, zaplecze jadalne, parkingi dla rowerów, miejsca rekreacji i odpoczynku. Stało się to standardem w wielu firmach, dlaczego więc nie pokazać tego całemu światu?

Dlaczego warto i jakie korzyści można odnieść pokazując wnętrza w sposób profesjonalny

Więcej klientów

Klienci biorą pod uwagę oferty, na podstawie których mogą ocenić wnętrza, a taką wstępną ocenę gwarantują profesjonalne fotografie.

Szybsze dotarcie do odbiorców

Potencjalni klienci nie muszą poszukiwać informacji w sieci, skoro na podstawie zdjęć są w stanie sami ocenić wnętrze, opinie schodzą na dalszy plan.

Wyższa cena

Dla nabywców wyższe ceny znajdują uzasadnienie, kiedy na zdjęciach przedstawione są atuty nieruchomości, wiedzą, za co płacą.

Profesjonalny wizerunek

Dla nabywców, ktoś kto dba o profesjonalny wizerunek swojego produktu w domyśle ma też na uwadze jego standard, jakość, profesjonalne podejście.

Atrakcyjne reklamy

Jak sprawić, żeby klienci klikali w reklamy? Na pewno trzeba na nich pokazać coś, co ich zainspiruje. Jeśli wnętrze ma inspirować, musi być przedstawione za pomocą pięknych zdjęć.

Jeżeli potrzebujesz oferty dopasowanej do Twoich potrzeb

keyboard_arrow_up
Nie kopiuj mnie!